poniedziałek, 11 lipca 2016

[TOP 5] Ulubione kanały na YouTube

Witam! :)
Pomysł na ten post chodził za mną od dwóch miesięcy i nigdy nie miałam czasu się za niego zabrać. Dawno też nic tutaj nie pisałam, z powodów osobistych, więc nie będę wgłębiać się w szczegóły. Bloga nie zamierzam zawieszać, a tym bardziej zakończyć. Planuję częściej tutaj zaglądać i przynajmniej raz w tygodniu coś dodawać.
Koniec gadania nie na temat. Przechodzę do właściwej treści postu. :)



Właściwie nie wiem, ile dokładnie subskrybuję kanałów na YT, ale dość dużo. Może nawet bardzo dużo, a ich tematyka jest różnorodna. Łączy je to, że lubię oglądać filmiki. Ciekawi mnie punkt widzenia osób, prowadzących kanały.
Kolejność nieprzypadkowa.

1. Marco Kubiś
Źródło: youtube.com
Kanał Marco (tak, to jest jego imię) odkryłam stosunkowo niedawno. Jakoś w marcu oglądałam filmiki Fuzionka, o którym będę mówiła nieco później; i w jednym z tych filmików gościnnie wystąpił Marco. Spodobał mi się jego spokojny głos, więc odwiedziłam jego kanał. Zostałam na dłużej.
Marco jest vlogerem paranormalno-lifestylowym, a jego kanał skupia się na mrocznych, niekiedy dziwnych faktach i ciekawostkach.
Nie każdy lubi taką tematykę, mi osobiście bardzo się podoba. Jeśli ktoś byłby zainteresowany, to zapraszam na kanał Marco.  >>klik<<

2. Fuzionek
Źródło: fuzionia.cupsell.pl
Jeśli ktoś nie zna tej piłki w kapturze, to nic się nie stało. Przedstawiam wszystkim profesjonalnego niszczyciela dzieciństwa, który opowiada dziwne, mroczne, czasami niewiarygodne teorie z gier, bajek i anime.
Jak sam mówi, teorie nie są jego własnością. Wzoruje się na zagranicznych kanałach, a teorie tłumaczy i niekiedy modyfikuje, aby łatwiej było o nich opowiedzieć.
Kanał Fuzionka poznałam dzięki mojemu młodszemu bratu, który na YT spędza znaczną część swojego wolnego czasu (resztę przeznacza na sen, jedzenie i granie w piłkę nożną).
Czy Fuzionek zniszczył mi dzieciństwo? Nie sądzę, ale teorie o kreskówkach, bajkach czy anime są dość ciekawe, często zalepiają dziury fabularne, nad którymi się zastanawiałam.
Kanał jest bardzo fajny, a przedstawione na nim teorie powinno się traktować z przymrużeniem oka i lekkim dystansem. :)
Zainteresowanych odsyłam o tutaj >>klik<<

3. Niekryty Krytyk
Źródło: grafika google
Dawniej kanał Maćka zajmował u mnie pierwsze miejsce, jeszcze w czasach, gdy zaczynałam swoją przygodę z oglądaniem czegokolwiek na YT. Lubiłam sposób bycia, myślenia i wypowiadania się Maćka, a jego recenzje czy raczej streszczenia danych programów, filmów lub bajek bawiły mnie.
Polubiłam Niekrytego od pierwszego obejrzanego przeze mnie filmiku. Właściwie do pewnego momentu mojego życia był dla mnie swojego rodzaju mistrzem, cokolwiek to dla mnie kiedyś znaczyło. Byłam młoda i zafascynowana Maćkiem.
I chociaż Niekryty nie dodaje już tak często filmików, a wiele osób mówi, że się sprzedał i wypalił, to dalej chętnie zaglądam na jego kanał, z uśmiechem na twarzy wracając do tych starszych odcinków.
Zapewne każdy zna, może nawet oglądał lub dalej ogląda, ale link zostawiam: >>klik<<

4. IsAmUxPompa
Źródło: youtube.com
Kanał Szymona również znam dzięki młodszemu bratu, chociaż treści zawarte w filmikach są przeznaczone raczej dla osób powyżej 16 roku życia. IsAmU dość dużo przeklina i w sumie to nie dziwię się, gdyż gra on na filmikach w gry. Sama często się denerwuję, gdy gram w coś, chociaż wulgaryzmy raczej omijam szerokim łukiem.
Kanał skierowany jest do graczy, ewentualnie do osób, które lubią oglądać jak ktoś gra, czyli na przykład ja. Filmiki też są w miarę ciekawe, Szymon komentuje akcję lub opowiada jakieś historie ze swojego życia.
Mi się podoba, innym nie musi. Link tutaj: >>klik<<

 5. AbstrachujeTV
Źródło: weekend.gazeta.pl
Raczej każdy zna Czarka, Rafała oraz Roberta i wie, o czym jest ich kanał.
Scenki w filmikach są przerysowane lub przedstawiają odwróconą rzeczywistość. Traktuję je z dystansem, czasami są one chamskie lub nie na miejscu, ale mimo wszystko potrafią mnie rozbawić.
Właściwie to sama nie wiem do końca, dlaczego tak lubię ten kanał. :)
Link zostawiam tutaj >>klik<<



W moim TOP 5 znajdują się tak różne kanały. Pod wieloma względami tematyka każdego z nich jest mi w jakiś sposób bliska. :)


A Wy co chętnie oglądacie na YT?

3 komentarze:

  1. Znam i lubię w sumie tylko trzy ostatnie pozycje, przypadek? :D
    Chociaż moim zdaniem Niekryty kilka lat temu >>> Niekryty obecnie. Nie oglądam go już od jakiegoś czasu, bo kiedy włączyłam jakiś nowszy filmik, stwierdziłam, że jest na siłę. Frączyk zdaje się być zabawny z przymusu, chociaż z tych dawniejszych filmów potrafiłam popłakać się ze śmiechu. Przykre. Aczkolwiek lubię wracać do jego pierwszej książki :)
    Co do IsAmU - mój chłopak go ogląda. Kiedyś tak się przysłuchałam i myślę "Czemu mój chłopak ogląda takie bzdury...?", ale z ciekawości przycupnęłam, wciągnęło mnie i tak od tego czasu razem śledzimy sobie gameplaye i nie tylko Szymka. Szymek jest bardzo specyficznym człowiekiem - fakt, przeklina w opór, ale robi to w niewymuszony sposób i generalnie wplata to w swoje wtpowiedzi, nie na odwrót, co sprawia, że wydaje się sympatyczny i miło się go słucha. Trochę taki wieśniak, ale bardzo lubię go oglądać, mogę się pośmiać i śmiało mogłabym wypisać moje ulubione teksty jak na przykład "o luju, on ma maczete". Dodatkowy plus za przeuroczą córeczkę :D
    A Abstrachuje... to Abstrachuje xD Bardzo lubię ich poczucie humoru.
    Oprócz tego chętnie oglądam kanał ssarusski (Polka, która przeprowadziła się do USA) i RedLipstickMonster.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam na jeden z kanałów i widzę coś o SK, aż się boję, czego się dowiem xD

      Usuń
  2. Co drugi punkt znam :D Lubię Marco. Niekoniecznie nawet za tematy, bo czasami są ciekawe, czasami nie, ale sposób w jaki opowiada jest po prostu fantastyczny.
    Niekrytego kiedyś lubiłam, ale przyznam, że już od dawna go nie oglądam. Ot, gdzieś tam przestał mnie bawić, Abstrahuje w sumie podobnie.
    Poza tym z trochę innej bajki uwielbiam Mówiąc Inaczej oraz Red Lipstick Monster, Studio Accantus - bardzo fajnie słucha się ich przeróbek i tłumaczeń piosenek, a Julia Kobusa potrafi przywrócić wiarę w świat i przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń